COMERȚ • ELECTRONIC • STRATEGIC

Acceleratorul de comerț electronic

STRATEGIE

Accelerez lansarea și grăbesc recuperarea investiției tale în magazinul online.

Te ghidez pas cu pas în lansarea cu succes a magazinului tău online, în stabilirea strategiei de creștere și a tacticilor potrivite.

Scutesti timp si bani.

Beneficiezi de 15 ani experiență în domeniu și lansarea de la zero a multor magazine online din diverse domenii – librării, edituri, florării, jucării, fashion, pantofi, suplimente alimentare, fmcg, it&c, electrocasnice, cauciucuri auto, piese industriale, catering, închirieri utilaje, croitorie online, pizzerii, fast-food, bijuterii și cadouri, mobilă, rezervări hoteliere, reviste online, bilete la evenimente, cursuri online, tele-shop și materiale personalizabile online.

Eviți sa repeți greșelile altor magazine online cu care am lucrat.

Cum vom lucra?

Da-mi un telefon sau lasă-mi un mesaj cu datele tale de contact la adresa de mai jos.

Înainte de prima ședință iți voi da o listă cu întrebări la care să răspunzi și o listă de indicatori pe care să-i completezi.

În prima ședință stabilim detaliile magazinului tău online și modificările pe care e nevoie să le faci în operaționalul firmei tale.

În a doua ședință agreem modul de lucru și stabilim dacă avem moduri de lucru compatibile.

Ulterior lucrăm împreună numărul stabilit de ore pe săptămână sau lună.

Investiția ta este de 60-120 euro/oră in funcție de numărul de ore și platforma de magazin online pe care o folosești – unele au ce trebuie, altele nu; unele se adaptează ușor, unele nu.

La sfârșitul lunii plătești orele consumate. Îmi asum eu riscul colaborării noastre – dacă nu ai rezultate, nu ne înțelegem sau pur si simplu nu îți place ce primești atunci nu plătești la sfârșitul lunii, ne luam la revedere și rămânem amândoi cu experiența.

Coperta 1 - Cartea Cat costa un magazin online si de ce

Vrei sa vezi cum gandesc?


Am pus peste 80 de ponturi pentru a creste profitul magazinului tau online in cartea Cat costa un magazin online si de ce. Ghid practic de dezvoltare pentru afacerea ta.

Cartea descrie intr-un limbaj usor de inteles provocarile deschiderii unui magazin online si este rezultatul analizei cauzelor care au influentat succesul sau falimentul celor peste doua sute de magazine online cu care a lucrat de la zero autorul in ultimii 15 ani si a peste zece mii de ore petrecute de Adrian Zamfira activ in industria comertului electronic din Romania in calitate de analist, dezvoltator, consultant sau investitor.

Cartea te ajuta sa iti dai seama de scopul real al magazinului tau online, de motivul pentru care doresti sa-I lansezi si de asteptarile pe care le vei avea, ca punct de plecare in lansarea lui cu succes. Ulterioriti prezinta principalele tipuri de magazine online care se pot cumpara, cat costa, care e diferenta si mai apoi tot ce ar fi de preferat sa stii legat de:
• cele 18 reguli cand sa nu iti construiesti magazin online pentru ca, cel putin statistic, multi altii au pierdut banii investiti
• 10 principii de baza dupa care sa te ghidezi atunci cand vei avea de luat decizii importante
• 14 modele de business care sunt profitabile in acest moment
• o metoda simpla si usor de implementat pentru a lucra eficient cu orice Freelancer sau firma de programare plus caietul posesorului de magazin online - un document structurat si usor de intretinut astfel incat sa nu depinzi de firma de la care cumperi platforma si implicit sa nu fii la mana lor ulterior
• care e diferenta intre comertul electronic tactic si cel strategic
• 12 situatii cand sa nu-ti faci magazin online desi poate ar parea o idee buna

"O carte foarte valoroasa care sintetizeaza multa informatie din eCommerce. Mi-ar fi placut sa o citesc acum 9 ani, as fi scutit mult timp si bani" -  Laura Teposu, fondator Libris.ro

Cuprins:
8. Introducere
14. Ce este un magazin online?
20. De ce faci magazinul online si ce mindset trebuie sa ai?
42. Modele de business pentru magazinul tau online
58. Despre platforme si firme in general
62. Magazine online ieftine
66. Magazin online simplu
70. Magazin online nivel intermediar
76. Magazin online avansat
84. Magazin online enterprise
92. Cum lucrezi cu o firma de programare sau un freelancer ca sa nu ai probleme
108. Cum cumperi fara sa depinzi de furnizor
120. Cand sa nu-ti faci magazin online
130. Comert electronic tactic vs strategic
138. Bootstraping
146. Despre parteneri si asociati in magazinul online
160. Cum faci si mai multi bani cu magazinul tau online
168. Despre concurenta
174. Cum faci bani din comparatoarele de preturi
184. Specializarea pietei
188. Culoarea banilor
190. De ce ne e rusine sa facem reclama?
198. Metoda RFM
202. Nume generic pentru magazinul online
204. Cum poti reduce rata de refuz a coletelor?
212. Trecerea afacerii din offline in online
218. Lucruri pe care le poate face echipa ta atunci cand nu vin comenzi
222. „Intreaba un prieten”
224. Concluzie
228. Anexa 1. 6 borcane
234. Anexa 2. Cu incredere inainte
236. Anexa 3. Caietul posesorului de magazin online

Adrian Zamfira este fondatorul Nucleo.ro - acceleratorul de comert electronic care sprijina firmele sa isi lanseze profitabil afacerea in mediul online.
Autodidact, a luat primul premiu la Olimpiada Nationala de Informatica doar din pasiunea iesita din comun pentru calculatoare, fara o educatie formala in acest sens si fara sa studieze initial materia la scoala.
Dupa o experienta de cercetator in domeniul transmisiilor digitale prin satelit, din anul 2000 dezvolta primul sistem 100% romanesc de supraveghere video CCTV integrat cu control acces si pontaj care se vinde ulterior in peste zece mii de unitati.
2003 este anul cand se asociaza cu unul dintre cele mai mari grupuri de distributie si retail IT&C pentru a dezvolta solutii logistice adaptate pietei din Romania.
Din 2007 se concentreaza exclusiv pe solutiile de comert electronic create pana atunci. ln toti acesti ani participa, in calitate de furnizor si consultant, la cresterea catorva dintre cele mai cunoscute magazine online din Romania.
Aceasta carte reflecta partial experienta celor 15 ani si evidentiaza in mod special lucrurile care au facut diferenta intre succes si faliment.
In prezent scrie pe blogul adrianzamfira.ro si filmeaza pentru canalul de Youtube cu acelasi nume.